دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024
شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار

شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار - صفحات

اطلاعات مدیران اجرایی شرکت مرجان کار

 

نام و نام خانوادگی

 سمت

تحصیلات/مدرک حرفه ای

سابقه اجرایی در شرکت

سوابق مهم اجرایی

حمیدرضا آزادی

مدیرعامل

فوق لیسانس مدیریت دولتی

3 سال و 10 ماه

مدیریت در پروژه های صنعتی، نصب و راه اندازی کارخانجات صنعتی، عضو هیأت مدیره های شرکت های مختلف دولتی و خصوصی، طراح و عضو نظام مهندسی استان مازندران  

عبدالجمیل دوگونچی

مدیر کارخانه

لیسانس مکانیک

5 سال

سرپرست مکانیک و مدیرفنی،کارشناس تحقیق و توسعه، مهندس طراحی محصولات لوازم خانگی، طراحی ماشین آلات صنعتی، مدیر کارخانه تولید سینک ظرفشویی

خدیجه ساسانی 

مدیر فروش

فوق لیسانس زمین شناسی

19 سال

 جانشین مدیرعامل ،

 مدیرسابق اداری شرکت، عضو نظام مهندسی معدن استان گلستان و نظارت براجرای برداشت از معادن - مسئول فنی معدن کارخانه مرجان کار از سال1386، دو دوره رئیس شورای کارگری کارخانه مرجان کار

حمیده احمدی

 مدیر مالی

فوق لیسانس حسابداری

4سال و 9ماه 

سرپرست مالی در شرکت های مختلف

ابوالفضل مومنی یانسری

مدیر حسابرسی داخلی

دکترای تخصصی حسابداری

 3سال و 1 ماه

عضو هیات علمی دانشگاه,مشاورمالی, سابقه حسابداری مالی و حسابرسی مستقل در شرکت های مختلف

 حسین جعفری

مدیر تامین کالا

فوق لیسانس عمران

3 سال

سرپرست کارگاه-مدیرپروژه عمرانی ، عضو شورای کارگری کارخانه مرجان کار

حسین سیاوشی

مدیرامور داری و روابط عمومی

فوق لیسانس عمران

 3 سال

 سرپرست کارگاه-مسئول اجرا پروژه های عمرانی مختلف-مهندس ناظر پروژه های عمرانی ، عضو شورای کارگری کارخانه مرجان کار

نمای کلی کمیته های تخصصی هیئت مدیره

 

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

کمیته حسابرسی

کمیته انتصابات

کمیته جبران خدمات

کمیته ریسک

۱

محمد امین کیان ارثی

رئیس هیئت مدیره

-

(رییس کمیته)

-

۲

کریم جعفرنژاد

نائب رییس هیئت مدیره

(رییس کمیته)

(رییس کمیته)

-

-

۳

حمید رضا آزادی

عضو هیئت مدیره و مدیر عامل

-

-

۴

فریبرز مسعودی

عضوهیئت مدیره

-

-

-

۵

مهدی ابراهیمی

-

-

-

-

۶

جمال دامغانیان

-

-

-

-

۷

ابوالفضل مومنی یانسری

-

(دبیرکمیته)

-

-

-

۸ خدیجه ساسانی

مدیرفروش

- - -
۹ حمیده احمدی

مدیر مالی

- - -

۱۰

حسین سیاوشی

مدیراداری

- -

-

۱۱

فرشید مشایخ

عضو هیئت مدیره

- - -

۱۲

میثم آقاپور

-

- - -

۱۳

سعید خانی پور

- - - -

               

             

 

 

کمیته حسابرسی

 

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

رشته تحصیلی

مقطع تحصیلی

سوابق

۱

کریم جعفرنژاد

رئیس کمیته و عضو هیئت مدیره

حسابداری

کارشناسی ارشد

مدیر مالی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید-عضو هیئت مدیره شرکت ها-مدرس دانشگاه

۲

جمال دامغانیان

عضو مستقل کمیته

مدیریت مالی

دکترا

مدرس دانشگاه، عضو هیئت مدیره شرکتها

۳

مهدي ابراهيمي

عضو مستقل کمیته

مدیریت بازرگانی

دکترا

عضو هيات علمي دانشگاه،مدرس دانشگاه

 ۴

ابوالفضل مومنی 

دبیر کمیته

حسابداری

دکترا

عضو هيات علمي دانشگاه،مدرس دانشگاه

 

 

کمیته ریسک

 

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

مقطع تحصیلی

سوابق

۱

فرشید مشایخ

عضو هیئت مدیره

فوق لیسانس مدیریت مالی

مدیر نظارت و کنترل پروژه گروه صنایع نانوتک آینده، مدیر تعالی سازمانی شرکت گروه مشاوران تدبیر، مدیرامورقراردادها کارخانه سیمان آبیک-کارشناس امور فرآیندهای داخلی بیمارستان شهید چمران -مشاور در شرکت های مختلف

۲

میثم آقاپور

عضو مستقل کمیته

- -

۳

سعید خانی پور

عضو مستقل کمیته

-

-

 

 

کمیته جبران خدمات

 

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

رشته تحصیلی

مقطع تحصیلی

سوابق

۱

محمد امین کیان ارثی

رئیس کمیته و عضو هیئت مدیره

مدیریت مالی

فوق لیسانس

مدیرعامل لیزینگ امیدو عضو هیئت مدیره شرکتهای شاهد

۲

حمید رضا آزادی

عضو کمیته و عضوهیئت مدیره و مدیرعامل

مدیریت دولتی

فوق لیسانس

عضو هیئت مدیره و معاون اقتصادی و بازرگانی شرکت ها و سازمان های مختلف

۳

خدیجه ساسانی

مدیرفروش 

زمین شناسی

فوق لیسانس

جانشین مدیرعامل ، مدیر اداری شرکت، عضو نظام مهندسی معدن استان گلستان و نظارت براجرای برداشت از معادن - مسئول فنی معدن کارخانه مرجان کار از سال1386، دو دوره رئیس شورای کارگری کارخانه مرجان کار

۴

حمیده احمدی

مدیر مالی

حسابداری

فوق لیسانس حسابداری

سرپرست مالی درشرکت های مختلف

۵ 

حسین سیاوشی

مدیر اداری

عمران

فوق لیسانس

ناظر پروژه پارک بانوان ساری

ناظر پروژه کنارگذر جنوبی ساری

 

کمیته انتصابات

 

 

نام و نام خانوادگی

(نماینده شخصیت حقوقی)

سمت

رشته تحصیلی

مقطع تحصیلی

سوابق مهم 

کریم جعفرنژاد

رئیس کمیته و نائب رئیس هیئت مدیره

حسابداری

فوق لیسانس

مدیرمالی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و عضو هیئت مدیره شرکت ها

محمد امین کیان ارثی (سرمایه گذاری ساختمانی سپه)

رئیس هیئت مدیره

مدیریت مالی

فوق لیسانس

مدیرعامل لیزینگ امیدو عضو هیئت مدیره شرکتهای شاهد

فریبرز مسعودی (توسعه تجارت بین الملل زرین پرشیا امید)

نائب رئیس هیئت مدیره

زمین شناسی

دکتر

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی

حمید رضا آزادی (شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید)

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل

مدیریت دولتی

فوق لیسانس

عضو هیئت مدیره و معاون اقتصادی و بازرگانی شرکت ها و سازمان های مختلف

 

 

 

راهبری شرکتی

رویه های کارآمد راهبری شرکتی برای عملکرد صحیح بازار سرمایه و کل اقتصاد کشور حیاتی و لازمه جلب و حفظ اعتماد عمومی است. راهبری شرکتی ضعیف ممکن است موجب سلب اعتماد بازار شود که به نوبه خود می تواند منجر به خروج منابع یا بحران نقدینگی و نوسان قیمت ها در بورس شود در حقیقت شرکت علاوه بر مسئولیت درمقابل سهامداران، در قبال سرمایه گذاران و سایر اعضای خود نیز مسئولیت دارد. شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار نیز در راستای تحقق بالاترین استانداردهای اخلاقی، اطلاع رسانی دقیق، شفاف و رعایت کامل قوانین و مقررات و آیین نامه های حاکم بر امور شرکت، کمیته های تخصصی هیئت مدیره را تشکیل و منشور و آیین نامه مربوطه را در این زمینه تدوین نموده است. در ادامه مهمترین اقدامات شرکت در رابطه با رعایت دستورالعمل حاکمیت شرکتی طبق ابلاغیه شماره117635/122 مورخ 22/09/1401 سازمان بورس و اوراق بهادار تشریح می گردد.

 

گزارش اقدامات شرکت در رابطه با رعایت دستورالعمل حاکمیت شرکتی

از مهمترین اقدامات شرکت در راستای رعایت الزامات دستورالعمل راهبری شرکتی مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- رعایت مفاد دستورالعمل فوق الذکر در خصوص عضویت یک عضو غیرموظف دارای تحصیلات مالی و تجربه مرتبط در هیئت مدیره شرکت.

2- تهیه و تنظیم اقرارنامه در خصوص عدم حضور اعضای هیئت مدیره به عنوان عضو هیئت مدیره در شرکت های دیگر (براساس ضوابط خاص مربوط به اعضای موظف و غیر موظف).

3- تدوین و پیاده سازی منشور اخلاق سازمانی در شرکت.

4- اتخاذ رویه های مناسب در چارچوب قوانین و مقررات در راستای رعایت یکسان حقوق کلیه سهامداران از جمله حضور و اعمال حق رای در مجامع عمومی صاحبان سهام، دسترسی به اطلاعات به موقع و قابل اتکای شرکت، سهیم بودن در منافع شرکت، پرداخت به موقع سود سهام، تملک و ثبت مالکیت سهام و ...

5- رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص معاملات با اشخاص وابسته به شکلی که از کنترل مناسب تضاد منافع اطمینان حاصل شود و از منافع شرکت و سهامداران حفاظت کند.

6- استقرار ساز وکار های کنترل داخلی اثربخش به منظور اطمینان بخشی معقول از حفاظت دارایی و منابع شرکت در برابر اتلاف، تقلب و سوء استفاده، تحقق کارایی و اثربخشی عملیات شرکت، کیفیت گزارشگری مالی و غیرمالی و رعایت قوانین و مقررات از طریق تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل ها و نظارت بر اجرای آنها.

7- تشکیل واحد حسابرسی داخلی مطابق با ضوابط و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار.

8- بررسی سالانه سیستم کنترل های داخلی توسط هیئت مدیره و درج و افشا نتایج آن در گزارشی تحت عنوان گزارش کنترل های داخلی.

9- طراحی و پیاده سازی ساز و کارهای لازم جهت رعایت کلیه قوانین و مقررات در خصوص دارندگان اطلاعات نهانی از سوی هیئت مدیره.

 

 

10- رعایت قوانین و مقررات و مفاد دستورالعمل حاکمیت شرکتی در خصوص تعیین مبنای حقوق و مزایای اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد اجرایی متناسب با عملکرد آنها و نیز رعایت عدم تعیین وجوهی تحت عنوان پاداش و یا سایر عناوین توسط اعضای هیئت مدیره برای سمت خود به عنوان عضو هیئت مدیره غیر از آنچه در مجمع عمومی صاحبان سهام تعیین شده.

11-رعایت مفاد دستورالعمل حاکمیت شرکتی در خصوص وظایف غیرقابل تفویض هیئت مدیره.

12- تشکیل کمیته حسابرسی تحت نظر هیئت مدیره.

13- تشکیل کمیته انتصابات، ریسک و جبران خدمت مطابق ضوابط تحت نظر هیئت مدیره.

14- رعایت قوانین و مقررات و مفاد دستورالعمل حاکمیت شرکتی در خصوص اینکه رئیس هیئت مدیره همزمان، مدیرعامل شرکت نباشد.

15- تهیه و تصویب منشور هیئت مدیره شامل وظایف، اختیارات و مسئولیت های رئیس هیئت مدیره ، مدیرعامل و سایر اعضای هیئت مدیره، نحوه تنظیم دستور جلسات هیئت مدیره و نحوه تصمیم گیری و تصویب آن.

16- تشکیل دبیرخانه هیئت مدیره طبق ضوابط دستورالعمل که مسئولیت هماهنگی و مستندسازی جلسات هیئت مدیره، جمع آوری اطلاعات مورد نیاز و پیگیری انجام امور کارشناسی مورد درخواست اعضای هیئت مدیره و اطمینان بخشی از انجام تکالیف قانونی هیئت مدیره را برعهده داشته باشد.

17- تشکیل جلسات هیئت مدیره حداقل یک بار در ماه.

18-  رعایت قوانین و مقررات و مفاد دستورالعمل حاکمیت شرکتی در خصوص تشکیل مجامع و اعمال حق رای.

19- انتشار کلیه گزارش ها طبق قوانین و مقررات از جمله صورتهای مالی سالانه، گزارش تفسیری مدیریت، گزارش فعالیت هیئت مدیره، گزارش کنترلهای داخلی و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی و... در موعد مقرر از طریق پایگاه اینترنتی شرکت.

20- تعیین زمان بندی پرداخت سود سهام به گونه ای که سود سهامداران دارای سهام کنترل، پیش از سایر سهامداران پرداخت نشود.

21- حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و رئیس کمیته حسابرسی در مجامع عمومی شرکت و نیز حضور بالاترین مقام مالی شرکت در صورتی که تصویب صورتهای مالی در دستور جلسه باشد.

22- اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص موارد مندرج در گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی و انعکاس در صورت جلسات مجمع.

23- تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره و پاداش هر یک از اعضای هیئت مدیره در مجمع عمومی صاحبان سهام

24- ایجاد فرصت کافی و معقول به منظور پرسش و پاسخ سهامداران و هیئت مدیره در جلسات مجامع عمومی.

25- افشای اطلاعات بااهمیتی از قبیل نام، مشخصات کامل، تحصیلات، تجارب و مدارک حرفه ای اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، موظف یا غیرموظف بودن آنان، مستقل بودن آنان، میزان مالکیت سهام آنان در شرکت و رویه های حاکمیت شرکتی و ساختار آن در گزارش تفسیری مدیریت.

 

 

لازم به ذکر است نتایج ارزیابی دوره ای واحد حسابرسي داخلي در خصوص وضعيت نظام راهبري مشتمل بر دستورالعمل حاكميت شركتي حاکی از آن است که شرکت از نظر رعایت اصول راهبری شرکتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

 

هیئت مدیره شرکت در دوره مالی نه ماهه منتهی به 1402/09/30برگزاری 23 جلسه که با حضور منظم همه اعضاء در جلسات همراه بوده، تلاش کرده است تا با ایجاد حاکمیت کارآمد برامور شرکت در راستای منافع سهامداران و تعادل در منافع ذینفعان مختلف گام بردارد.

 

 

 

اطلاعات مديرعامل و اعضای هیئت مدیره :

نام و نام خانوادگی

نماینده شخصیت حقوقی

سمت موظف/غیر موظف تحصیلات/مدرک حرفه ای سوابق مهم اجرایی میزان مالکیت در سهام شرکت

 محمدامین کیان ارثی 

(  سرمایه گذاری ساختمانی سپه)

رئیس هیئت مدیره غیرموظف فوق لیسانس مدیریت مالی مدیرعامل لیزینگ امید و عضو هیئت مدیره شرکت های شاهد ۰.۰۱

کریم جعفرنژاد

(سرمایه گذاری سپه)

نائب رئیس هیئت مدیره  غیرموظف  فوق لیسانس حسابداری   مدیرمالی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و عضو هیئت مدیره شرکت ها ۰ 

 حمیدرضا آزادی

(شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید)

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل  موظف   فوق لیسانس مدیریت دولتی  عضو هیئت مدیره و معاون اقتصادی بازرگانی شرکت ها و سازمان های مختلف ۵۰.۳۹ 

فریبرز مسعودی

(توسعه تجارت بين الملل زرين پرشيا اميد)

عضو هیئت مدیره غیرموظف دکترای زمین شناسی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی ۰

فرشید مشایخ

(سرمایه گذاری توسعه گوهران امید)

عضو هیئت مدیره  غیرموظف  دکتری تخصصی مهندسی صنایع 

مدیر نظارت و کنترل پروژه گروه صنایع نانوتک آینده، مدیر تعالی سازمانی شرکت گروه مشاوران تدبیر، مدیرامورقراردادها کارخانه سیمان آبیک-کارشناس امور فرآیندهای داخلی بیمارستان شهید چمران -مشاور در شرکت های مختلف

۰.۰۲ 

 

    

 

زیر مجموعه ها

تاریخچه

شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار در بیستم فروردین ماه سال ۱۳۶۰ با نام مرجان کار با مسئولیت  محدود با سرمایه دو میلیون ریال با موضوع واردات و صادرات و فروش کالاهای مجاز توسط بخش خصوصی تاسیس و تحت شماره ۴۰۰۸۸ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید .در سال ۱۳۶۲موافقت اصولی تاسیس کارخانه آجر و بلوک سفالی با ظرفیت سالانه ۱۸ میلیون قالب بلوک سقفی ،از وزارت صنایع اخذ گردید.

 

درباره ما

شرکت مرجان کار از تواناترین و بزرگترین واحدهای تولیدی فعال در صنعت ساختمان و تولیدکننده آجر سفال است که سهم عمده ای از بازار گلستان و مازندران را در اختیار دارد. این شرکت از سال ۱۳۷۹ با بکارگیری کوره تونلی کاملاً خودکار و دستگاههای پیشرفته تولید خود را آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ در هیات پذیرش فرابورس ایران پذیرفته شد.

آدرس

 

استان گلستان، گرگان، کیلومتر ۴ جاده گرگان گنبد، جاده نصرآباد، نرسیده به روستای باغ گلبن، شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار

ارتباط با ما

 واحد فروش :  ۰۱۷۳۲۱۶۴۵۲۷

sales@marjankarco.ir

حسابداری  :  ۰۱۷۳۲۱۶۴۶۶۰

acc@marjankarco.ir

امور سهام  :  ۰۱۷۳۲۱۶۴۴۶۰

bourse@marjankarco.ir

دورنگار       :  ۰۱۷۳۲۱۶۴۵۲۵

info@marjankarco.ir

کدپستی       :  4916174595

پیاده سازی و پشتیبانی رایان کلیک

Template Design:RayanClick